< Till bloggens startsida

857

Över en månad sen jag uppdaterade...
Hjärtklappningsproblemen fortsätter men igår
fick jag utskrivet medicin.. 
Har nämligen ojämn hjärtrytm och pga detta kanske
det blir kejsarsnitt...

Annars mår jag och resten av min lilla familj bra!

På fredag flyttar vi in i vår nya lägenhet - känns
sjukt bra!
Trött på denna lägenhet med två våningar - mest
pga trappan eftersom Elias är sjukt intresserad av den!
Och snart har vi ju två småbarn :)


Fick in i vecka 28 igår! :)
Ska till MVC den 7 Juni för kontroll - har inte varit där sedan
inskrivningen!

Här kommer en magbild som är tagen för några dagar sen :)


Kommentarer
maud

lycka till den nya lägenheten.blir säkert jätte bra.ge ellias en kram från gammelfarmor.

2012-05-30 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0