< Till bloggens startsida

837

Hej alla trogna läsare, blogglusten har ju inte varit på topp de senaste månaderna direkt...
Den 15februari fick jag ett samtal att en av mina närmsta vänner
dött, han blev 23år 3månader och 26dagar...
Detta kom som en chock för mig och såklart för många andra också.
Att en sån fin person kan ryckas bort från livet så snabbt är nästan otänkbart.
Sjukt tragiskt...
Begravningen ägde rum den 10mars - det kändes så overkligt, där satt jag
och alla andra som älskade honom för den fina människan som han var.
Det kunde inte blivit en finare begravning!

För att detta inlägg inte ska bli allt för deppigt måste jag ju säga
att bebisen i magen mår bara bra :)
Gick in i vecka 18 i söndags och den 2 April ska jag till Karlstad för
RUL :) ska bli spännande att se om det är en liten pojke eller flicka där
Inne, dock tror jag att det blir en pojk ;)
Uppdaterar senare bland annat om Elias :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0