< Till bloggens startsida

836

Idag är det söndag och det innebär ny graviditets
vecka :)


För idag går jag in i vecka 11 ! :)

På tisdag ska jag till sjukhuset och ta prover inför
KUB-testet som kommer vara i början av Februari :)

Min mage blir rundare och rundare, magen jag har nu är typ
lika stor som den var i vecka 17 när jag var gravid med Elias :)



Anledningen till att jag inte bloggat de senaste dagarna beror på
att jag sovit över hos min svärmor i några dagar med Elias :)


Men nu är jag hemma igen och då blir det mer uppdateringar! :)

Lägger ut info om vecka 11 om en stund !

<3


Kommentarer
Mandy & River

Blogga Miranda ;) Är ju supernyfiken hur det gå rmed magen även denna gång hihi

2012-03-09 @ 21:12:10
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0