< Till bloggens startsida

834

Oj här var det ett tag sen man blogga :)

Lite uppdatering:
Elias växer som bara den, mindre en än månad kvar till hans 1års dag <3
- tiden går ruskigt snabbt!


I onsdags klarade jag dessutom teorin (vilket jag visste att jag skulle)
och den 25e är det uppkörning :)
!

Vi har bestämt oss för att bo kvar i lägenheten här i Kristinehamn
varför vi tog det beslutet kommer jag till snart ;)

Skolan går bra - som vanligt..

Så nu till den stora nyheten!
Elias ska bli storebror i Augusti <3
BF den 18 :)


Så det är därför vi stannar kvar i våran lägenhet -
vi lär ju behöva lite mer utrymme iallafall :)


Gick in i vecka 10 idag ! :)
Ska göra veckouppdateringar med denna graviditet också :)

Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin och BF 120709

Grattis =)

2012-01-15 @ 13:47:52
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Lovelyeverafter

Grattis! :)

2012-03-05 @ 00:01:37
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0