< Till bloggens startsida

856

Oj lite drygt en vecka sen jag uppdaterade senast!

I lördags natt fick jag åka in akut till Karlskoga pga
av hjärtklappningar - när jag kom in låg min vilopuls
på 105 och var 5e minut slog hjärtat ännu fortare!

Dock blev jag hemskickad - alla prover såg bra ut och
läkaren ville helst inte medicinera pga att jag är gravid!
I måndags hade jag fortfarande hjärtklappning och då
blev det att åka ambulans till Karlstad.
När jag kom in där låg min vilopuls på 110 så jag fick ligga
med EKG för att se hur allt såg ut...
Ca var 5e minut gick pulsen upp i mellan 160-200!
Dock ville denna läkare inte heller medicinera pga att jag är
gravid, men läkaren ville helst att jag skulle ligga kvar undernatten
vilket jag vägrade eftersom jag ville hem!
Istället så har jag fått remiss för att få hem en EKGapparat som jag
ska gå runt med så de ifrån Karlstad hjärtklinik kan ha koll på mig
när jag är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0