< Till bloggens startsida

851

OJ säger jag bara!
Vad mycket besökare jag hade fått idag!
Alltid lika kul - destå roligare att läsa alla gulliga
kommentarer <3

Trött och utmattad är vad jag är just nu - ska snart
försöka sova vilket inte är det lättaste längre nu
när jag inte hittar någon bra sovställning!
Dock är jag väldigt tacksam över att jag nästan
aldrig vaknar mitt i natten av att jag måste på toa!
När jag väntade Elias kunde jag vakna säkert minst
2gånger om natten!

Imorgon är det marknad här i stan - så då blir det ut
och kolla lite!
Oftast hittar man ju inget men alltid lika trevligt att komma
ut - hoppas hoppas hoppas på att de blir bättre väder imorgon!


Godnatt <3



Saknar mitt blonda hår :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0