< Till bloggens startsida

792

Här sitter jag i vardagsrummet och klockan
är snart 00.45!

Anledningen varför jag är uppe är för jag
har världens panikångest :/ inte alls kul...



Idag har jag varit på stan en sväng,
efter stadsbesöket städade jag lägenheten
och efter det kom Sofia förbi eftersom
vi skulle ut och jogga! Blev några kilometer
iallafall!


Imorgon ska Sofia sova över, rättare sagt hon
ska sova här till fredag ev lördag :)
Har nämligen närträff på skolan från 10.00-18.00
både torsdag och fredag och eftersom Patrik
jobbar var Sofia snäll och ställde upp!


På lördag ska Sofia och jag bli fotograferade av
Model Lab - ska bli skojsigt!


Nej man kanske skulle försöka sova lite?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0