< Till bloggens startsida

783

Fyfan va dåligt!
Är så jävla förbannad så jag vet
ej vad jag ska ta mig till!

HUR fan min barnmorska skriva
fel datum för 6månaders kontroll?!

Var TYDLIGEN IGÅR jag skulle varit där,
men det stod på min lapp 9/9! FYFAN
JAG GÅR ALDRIG MER TILL BVC det får
nu mera Patrik göra
- jag sätter ALDRIG
min fot där mer!

Har skrivit ett klagomål till deras chef -
ett långt och arg majl!
Jag tycker iallafall att hon kunde RINGT
mig igår när jag inte var där, hon brukar ju
ändå JÄMT kontrollera mitt mobil nr!
MEN
det är tydligen för mycket begärt! FYYYYFAN




Ja vad ska man göra idag då?
Min älskade lilla skatt ligger just nu
och sover igen, men det blir nog en
tur ner till stan vid lunch och titta lite
plus att jag är väldigt
sugen på att
provköra nya barnvagnen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0