< Till bloggens startsida

782

Dagen har varit bra :)
Gick med Patrik till hans jobb tillsammans
med Elias, sen vidare till min mammas jobb -
där jag fick en tröja av henne! :)


Efter att ha suttit där en stund kom Marcus
och då begav vi oss till stan och tittade lite tills
det var dags att gå hemåt!


När jag kom hem blev jag glatt överaskad över
att vagnen jag väntat på i ca 2månader hade
kommit - och oj vad fin den var!!! :)


Patrik tog med Elias på en promenad och provkörde
nya vagnen medans jag satt mig och tog de lugnt!


Själv ska jag provköra vagnen imorgon när Elias ska
till BVC på 6månaders kontroll - dock blir han ju 7månader
den trettonde hmmmm... :)
TIDEN går FORT!

... Just de Alexandra var här en sväng och hjälpte mig
att städa - tänk vilken underbar vän! :)

Nu blir det att packa skötväskan och ta fram kläder tills imorgon!

GODNATT :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0