< Till bloggens startsida

778

Nu är skolan igång - och de är hur kul som helst!
Ser verkligen fram emot skolan nu när jag kan sitta
hemma och plugga och samtidigt vara med min underbara
son!

Beställt skolböcker för ca 800kr men de är värt pengarna!
Längtar efter att sätta igång med inlämningar osv!

Dagen har förövrigt varit bra förutom att min rygg är
helt paj - så imorgon blir det att ringa vårdcentralen ihop
om att få träffa en läkare!

Elias har som vanligt varit världens underbaraste idag mot
sin mamma som har så ont i ryggen <3
Dock var han lite gnällig innan han somna, men nu sover han
så söt här brevid mig <3

Fick Elias hm paket i förrgår - och oj så nöjd jag är, hur fina
höstkläder som helst till min lilla skatt <3

Nej nu blir det att försöka sova - om min rygg tillåter!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0