< Till bloggens startsida

825

Dålig uppdatering de senaste dagarna!

Igår blev det en tripp till Karlstad - blev
en helt ny outfit till Elias ifrån HM :)


Vi åkte även till Ikea där vi handlade en bilmatta
till Elias och dessutom två julklappar till honom ;)
Själv plockade jag ner ett par nya gardiner till vardagsrummet
plus en rislampa :)
Så nu är det riktigt snyggt där! :)


Ligger just nu och planerar mitt och Patriks nya sovrum -
vi bor ju i en lägenhet med över & nedervåning!
Sovrummet har vi just nu på övervåningen men snart
ska vi flytta det till nedervåningen där det finns ett sjukt
stort rum och ett litet rum!

Det stora rummet blir ju såklart sovrum och det lilla rummet
ska jag göra om till en garderob - behöver verkligen mer plats
för alla mina kläder ;)


Nej nu måste jag sova, uppdaterar imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0