< Till bloggens startsida

812

Hej&Hå!
Har nyss kommit hem ifrån en dag
på stan, hade tid hos kuratorn på MVC
ang min abort som jag gjorde för ett par
månader sen...
Jag ångrar aborten så himla mycket - kan
ligga i timmar och fundera på om de var
en lilla syster eller en lille bror till Elias...
Usch Usch känner mig hemsk som tog
beslutet av ta bort den lilla lilla bebisen
som fanns inut i mig och växte...




Efter besöket hos kuratorn passade Elias
och jag på att kika in på öppna förskolan -
efter en kort stund tittade även Josefin och
hennes son
Teo in så att grabbarna fick
busa lite :)


Just nu väntar jag förfullt på att min älskade
fästman ska komma hem med en cola burk
till mig <3


Älskar min lilla familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0