< Till bloggens startsida

805

Yeay det går bra nu :) !
Från och med nästa vecka troligtvis
ska jag börja träffa en sångpedagog
en gång i veckan - har tydligen en bra
sångröst som kan förbättras och bli ännu
bättre! Riktigt kul faktiskt!! :)


Idag har jag varit till öppna förskolan med
Elias en sväng så han fick busa av sig lite.
Dessutom har jag gått och kring på stan i
ett antal timmar eftersom det är marknad här
idag - blev att köpa en väska och lite marknadsgodis :) !

Jag har dessutom hunnit ändra min ansökan
om dagisplats till Elias - sökte två till så jag
kan vara säker på att han får börja på dagis
nu i februari :).

Nu ska jag dra igång med städningen här hemma,
uppdaterar med bilder lite senare
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0