< Till bloggens startsida

799

Godkväll :)
Min älskade man har tänt levande ljus i vardagsrummet
och själv har jag nyss hält upp ett glas cola till mig
själv och ska snart öppna engelskboken igen :)


Lillgrisen ligger och sover sött brevid Patrik i soffan <3

Dagen har varit lite sisådär - vaknade av ett fruktansvärt
kliande i halsen och feber :/
Så idag har jag mest segat - dock har jag städat och grejsat
här hemma även fast Patrik tyckte att jag skulle ligga
och ta det lugnt :) !


Elias gammelfarmor var här förut en sväng och hälsade på -
var trevligt, vi alla ses inte så ofta :)

Btw - jag är sjukt happy att jag kommer i mina gamla jeans
som jag hade för 1,5år sen :D




Kommentarer
Johanna

Vad härligt med besök! Hon pratar om er ofta!

Hälsa kusin Patrik och lille gossen!

2011-10-05 @ 22:37:55
URL: http://www.johannaboström.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0