< Till bloggens startsida

826

Ojoj vilken dag :)
Elias sov till 09.30 - fattar inte att han aldrig
har haft några problem med sömnen!?!
Vilket jag dock är glad för såklart! :)

Vid 11.00 när frukosten var avklarad
gick vi och möte Sofia - för att shoppa lite!
Blev en hel del faktiskt :) !


Efter en hel eftermiddag med shopping gick
jag och möte Patrik så vi kunde gå hem ihop!
När vi väl kommit hem kom Patriks kusin Johanna
hit tillsammans med Elias tremänning Cornelia :)
Lika trevligt att ses varje gång - tyvärr blir det ju inte
så ofta!


Påkvällen kom Sofia hit för att vi skulle lägga ut lite annonser
på tradera :)
Kika gärna in: http://www.tradera.com/Helt-ny-klanning-ifran-Lindex-strl-42-auktion_301744_142854884

Nu ska jag ta en dusch som jag verkligen längtat efter
hela dagen!

<3


Min älskade PRINS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0