< Till bloggens startsida

678

Här har det varit dött ett tag igen :P

Igår vaccinerades Elias (3månaders vaccinet).
Patric tog ledigt ifrån jobbet och kom ner och mötte
oss på BVC eftersom jag kände på mig att jag inte
skulle klara av att vara där inne när han vaccinerades..


Dock så stannade jag kvar, men jag tittade bort medans
hon gav honom vaccinet - stackars älsklingen grät men inte
så farligt...
Jag som är så jävla sprut rädd började redan måilla när hon
gjorde i ordning sprutorna och höll nästan på att svimma
efter åt haha...


Innan han fick vaccinet vägdes han och mättes - nu är han
65cm och väger 6,5kg!!

På kvällen fick han högfeber - så det var en jobbigt natt
för min lilla kille!
Men vid 06.00 började det bli bättre som tur var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0