< Till bloggens startsida

677

Nu är det kväll och då kommer såklart
alla tankar fram...

3månader har gått sen jag födde Elias -
mitt allt, absolut det finaste i mitt liv!

Jag kan ej rå för att jag mår dåligt över
min vikt (ja nu blir säkert alla människor
som inte gillar mig GLADA när jag skriver det).
Har gått ner 17kg - fortfarande 12kg kvar till
vikten innan jag blev gravid! Men jag är mer
än nöjd om jag går ner 5kg till iallafall!

Håller igång stenhårt med träningen, försöker
äta rätt
- dock är mitt cola beroende sjukt
jävla jobbigt! Det är nog det som gör att jag
inte går ner lika fort...

Men NU har jag bestämt mig, ska lägga av
med läsk och börja med miniralvatten, ska träna
dubbelt så hårt!


Vill också skriva det till de anonyma som brukar
kommentera att jag är fet osv att det är NI som
gör mig mer motiverad till att träna och äta rätt,
så även fast ni försöker såra mig så hjälper ni mig
en bit på vägen!

Kommentarer
moa

Jag tycker du verkar vara en tuff stark tjej som står med båda fötterna på marken! (Y)

2011-05-18 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0