< Till bloggens startsida

667

Godmorgon, gick upp för ca 50min
sen :)
Elias ligger och sover och själv
vet jag inte vad jag gör uppe?!
Har inget direkt planerat idag förutom
att jag ska till optikern kl 16.00 :)
Och så ska jag till gymmet direkt efter
det - här ska det svettas haha!

Ska ner till Laholm med min far, Patric
och Elias i slutet av månaden och hälsa
på min farmor och planera dopet lite mer
eftersom det är där det ska äga rum :)

Längtar efter att träffa farmor, har inte gjort
det på ca två år, plus att jag vill att hon ska
träffa Elias&Patric :)


Nej nu ska jag lägga mig och glo på någon serie -
uppdaterar senare ;)



Mitt hår = allt är 3cm förutom luggen :O haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0