< Till bloggens startsida

570

Hellooo :) - snabb uppdatering! :)

Idag gick jag&Elias upp klockan 08.45 för
att gå till min mors jobb plus att möta Patric :)
Vi passade även på att käka Thaibuffé eftersom
det ligger granne med min mors jobb - så mamma
fick vara lite barnvakt medans vi åt :)

På hemvägen gick vi förbi Coop - köpte ersättning
och en ny nappflaska till Elias + ett par skor jag ska
ha på gymmet :) !

När vi kom hem blev det att mata Elias sen bar det
iväg till stan för att skriva på
papper på att Patric
är pappa till Elias + gemensamvårdnad :)


Efter det gick vi till BVC för att väga skrutten -
nu väger han
4990 och är 59cm! Min lilla tjockis <3

Passade även på att gå på stan med Elena och
köpa lite smågrejer :) Sen gick vi på
babycafé
en stund - mycket trevligt :)

Nu ska jag iväg på boxpass på gymmet!
Uppdaterar mer senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0