< Till bloggens startsida

569

Halloj - här sitter jag och bloggar mitt
i natten. Jag som hade tänkt att sova
vid 21.00 - aja :)

Har nyss matat och bytt på
Elias - nu
ligger han och sover (brevid mig) som
en stock :) <3

Jag ska gå upp 07.00 - ska gå till min mors
jobb och hälsa på och samtidigt ska jag möta
Patric efter att han har gymmat :)

Var
inte till gymmet idag som jag hade tänkt!
Blev fullt upp med städningen här hemma istället,
men imorgon ska jag och
Elena boxpass :)

Vid 14.00 ska jag möta Elena&Dominik vid BVC
för att vi ska gå på
babycafé - ska passa på att
väga och mäta
Elias, är sjukt nyfiken på hur lång
han är eftersom förra veckan när jag var där så
vägde vi bara :) Gissar på att han är 60cm och väger
ca 5200g -
mammas lilla tjockis :)

Nu ska jag se på Skilda Världar - förhoppningsvis
somnar jag också men det återstår att se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0