< Till bloggens startsida

568

Otroligt nog gick jag faktiskt till skolan
vid 12 tiden :)
Var med på två lektioner
- känns fortfarande som jag ligger före
alla andra även fast jag har fått barn ^^, !


Alexandra hängde med mig hem efter skolan
och hjälpte mig att städa -
men jag städade
det mest själv, faktiskt! :)

Fixade i ordning Elias spjällsäng - tills nu har
han sovit brevid Patric och mig!
Får se hur det går i natt annars får han självklart
sova brevid mig -
min lilla gosgris <3

Hängde även upp gipsavgjutningen av hans
hand och fot på väggen -
bilder kommer :) !

Nu ligger jag i sängen, har precis duschat,
och ska strax plugga! :)

Hoppas alla haft en bra dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0