< Till bloggens startsida

555

Har uppdaterat väldigt dåligt idag!
Idag har jag varit ute nästan hela eftermiddag
och gått :) Elias sover som en prins när man är
ute :)
Elena och hennes grabb var med också så
dagen har varit väldigt trevlig :)

När jag kom hem la jag mig och sov,
Patric fick ta hand om Elias då eftersom
Elias var pigg som en mört efter att ha
sovit i flera timmar i vagnen :)
Vaknade vid 20.00 av att Patric nästan
drar mig ur sängen för att jag skulle komma
iväg till gymmet med Elena - och det tackar
jag för, var hur skönt som helst att gymma idag!

På lördag ska jag till Töreboda med Elenas
lilla familj och
tatuera mig!! ;)

Nej nu måste jag laga mat, är sjuuukt hungrig! :)

Kommentarer
Johanna

Töreboda?! Då är du ju nästan hemma hos oss :) Det är barnmässa i Karlstad i helgen om ni inte visste det! Tydligen jätte roligt att gå och kika på. Hemsidan är barnmassan.se



Kram på er!

2011-03-24 @ 22:17:30
URL: http://johannabostroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0