< Till bloggens startsida

554

Sitter just nu och funderar...
Är extremt trött men kan ej sova!
Elias ligger och snarkar sött brevid
farsin som vanligt<3
Måste hitta ett bra sätt att gå ner
i vikt på - måste komma på hur jag
ska göra med kosten!
Jag har slutat med godis och läsk -
har klarat mig i flera dagar nu och det
har nog inte hänt på ett par år!
Så förhoppningsvis kommer jag börja
rasa i vikt snart - tränar ju regelbundet
så de måste ju snart ske tycker jag :)

Btw så kändes det imorse som jag hade
öroninflammation så jag ringde sjukhuset
och fick en tid direkt - läkaren kolla öronen
och
tydligen har jag eksem+klåda öronen
eftersom jag använder tops varje gång efter
jag har duschat? haha hur lyckas man!
Så imorgon ska jag gå upp tidigt och gå en
promenad och bränna fett och efter det ska
jag till stan och hämta ut min medicin :)
+ träffa mamma!


Kommentarer
Linda

Det snabbaste sättet att gå ned i vikt är att äta bra, motionera bättre och sova bäst :)

2011-03-24 @ 14:04:44
URL: http://narto.blogg.se/
En mamma

Om du har lust att prova på diet kan jag starkt rekomendera LCHF har många bekanta som provat på och kilona rasar fort :) Man behöver ju inte hålla på så länge heller efter en månad kan du säkerligen gå tillbaka till en vanlig sund kost bara :)

2011-03-24 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0