< Till bloggens startsida

553

Halloj :)
Idag har jag varit i skolan -
Elias var såklart
med :)

Efter skolan gick jag hem och matade Elias
sen bar det av till BVC där vi vägde honom!

Han väger nu 4700g :) Min lilla tjockis <3
Glömde dock min väska där, så Patric ska
förbi där imorgon och hämta den :)


Direkt efter BVC drog pappa, jag, patric, elias
och Jouline till Karlskoga där vi storhandlade
på Willys - dock glömde jag att handla massa
saker som vanligt!
Var dessutom till HM och köpte en grå body, en
skjorta och ett par vantar till Elias :)
Bilder kommer imorgon!

När vi kom hem ifrån Karlskoga åkte jag och Jouline till
gymmet och körde ett
hårt pass - skönt som bara den!

Har precis lagat mat - de blev fläskfilé och rotfrukter i ugn!
Blev faktiskt lyckat!

Nu ska jag duscha sen blir det sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0