< Till bloggens startsida

550

Nu sitter jag och ugglar igen!
Har nu bestämt mig för att jag ska
till skolan en sväng imorgon (idag rättare sagt) -
men jag ska ta med mig Elias!
Men ska inte vara där så himla länge, ska
ta reda på var fan jag ska praktisera!
Tydligen har vi fått reda på vart vi ska praktisera
men en del av min klass har inte det, eftersom
vår lärare är lite snurrig tydligen?

Är fan nervös över att praktisera i 3veckor..
Kommer inte klara av att vara borta ifrån
min lilla grabb i ca 8timmar varje dag de veckorna...
Men ska försöka iallafall - tur att Elias har
världens bästa pappa som tar hand om honom
de veckorna när jag praktiserar! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0