< Till bloggens startsida

545

Det är faktiskt jobbigt att vara studerande
och mamma!
Right now sitter jag och pluggar, eller rättare sagt
jag har precis pluggat! Funderar på att plugga
lite matte men min hjärna skriker "no no no"..
Jag börjar faktiskt bli lite trött på folk som
tjatar om NÄR jag kommer till skolan!
Just nu är det tänkt så att jag ska gå i skolan från
ca 12.00-15.00 (under den tiden har Patric Elias).
Men ibland så KAN det vara så att jag inte kan komma
just den tiden heller!
Jag har faktiskt ett litet barn på lite mer än 1månad
bara! Jag kommer när jag kommer - jag sätter faktiskt
Elias före allt - även min utbildning!

Ojojoj nu är Miranda lite irriterad haha ;)





Kommentarer
Sjögren

Hahahha men sorry dååååå ;o

2011-03-22 @ 08:40:16
johanna

Håller helt och hållet med dej miranda ! Va hemma hos elias och mys istället ;-)

2011-03-22 @ 10:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0