< Till bloggens startsida

537

Dagen började av att jag vaknade
först vid 09.00 för att mata
Elias :)
Sen somnade vi om och vaknade
igen när
Patric kom hem ifrån gymmet
för att byta av mig så att jag fick
komma till gymmet ;)

Idag är det slut på alla onyttigheter,
har pratat med en
personligtränare
som har lagt upp ett bra tränings schema
till mig + diet haha :)

Efter gymmet drog jag och
Jouline ner
på stan och solade, köpte även ett
par byxor och en skjorta till
Elias :)

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket mer
än att myst med
Elias och umgåtts med
min lilla familj :)

Ska strax hoppa in i duschen, sen blire
natten :)

Imorgon blir det gym igen med
Jouline
plus att jag ska till Netto och handla :)

Här är Elias nya kläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0