< Till bloggens startsida

536

Bra dag idag :) !
Dagen började med att jag vaknade
vid 11.00 -
Elias låg fortfarande och
sov brevid mig :)

Gjorde mig iordning för skolan och
drog dit, fast när
Jouline och jag kom
till skolan hade vi inställda lektioner
plus att vi är lediga imorgon, så vi
gick en runda på stan!
Hittade ett par byxor och en skjorta
till
Elias som jag la undan tills imorgon :)

Efter stadsrundan gick jag och
Jouline
till BVC och möte min pojkvän och min
lillskrutt eftersom vi skulle på föräldragrupp
träff :)

Elias låg och sov i min famn under hela träffen
medans de andras bebisar var vakna och ändå
är min ÄLDST! haha :)

Efter BVC gick
Patric och Elias hem så att Jouline
och jag kunde dra till gymmet :)
Vi gymade 1timme - är sjukt stolt! :)

Efter gymmet åkte vi till stallet, red en stund -
och oj så kul det var att rida igen, har inte ridit
på 9månader! Så nu ska jag börja ta hand om min
häst varannan dag - ska bli kul :)

Just nu sitter jag och ser på Bigbrother!
Ska snart hoppa in i duschen och efter det blir
det sängen :)

Morgondagen består av mys med min älskade unge
såklart + gym - har tid med en personlig tränare som
ska hjälpa mig lägga upp ett tränings schema så att jag
får bort mina 10kg som jag ska gå ner och bebismagen :)


Godnatt alla :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0