< Till bloggens startsida

533

Tjolahopp :)
Idag har jag varit i skolan för
första gången på över 1månad :) -
hade med mig
Elias. Stolt över honom
som var så snäll & gosig :)

Nu i eftermiddags har jag varit på första
gympasset tillsammans med
Jouline och
Elena - fyfan va skönt att komma igång
igen :)
Imorgon har vi bokat tid med en personlig
tränare som ska hjälpa oss med inställningarna
på maskinerna så vi tränar rätt :)
Ska dessutom till BVC imorgon för vägning och
mätning av
Elias, samt gå på babycafé med Elena
och hennes pojk Dominik :)

Nu blire vila resten av kvällen + bigbrother haha :)


Bilder från idag :)



  

( Jag ser helt lost ut på bilderna men men :) )




Kommentarer
Jollan

Vilka puddingar!

2011-03-15 @ 21:20:44
Tina - Minnas mamma

Tack för tipset! :)

2011-03-16 @ 10:30:06
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0