< Till bloggens startsida

514

Oj vilken dag!
Dagen började vid 08.00 av att
Elias vaknade och ville ha mat -
matade honom och sen sov vi
några timmar till :)

Kl 11.30 typ ringer min låsas
pappa och berättar att min
mamma är på sjukhuset i Karlskoga
pga att hon blivit biten av en hund!
Så de blev en sväng och hämta henne...

Vid 13.00 åker jag hem till min far och
prata lite med honom ang mamma och
hans skilsmässa...

Kom hem vid 16.00 och matade Elias
som varit ensam hemma med sin pappa
hela dagen<3 Både mina älsklingar var
hungriga haha :)

18.00 kom min pappa hit och vi har suttit
och pratat tills nu!
Han funderar på att flytta ner emot Skåne,
så nu funderar även jag och Patric på de!
Finns nog mer möjligheter där än här i Krhamn!

Känns som de är mycket som händer nu!

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det
bädda sängen och gosa ner mig där! :)

Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Vilken fin blogg du har, å vad söt lille Elias va!!!

Kanske kan följas åt på BF? =) Alltid kul med nya bloggar!

Trevlig kväll!

2011-03-07 @ 15:09:37
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0