< Till bloggens startsida

513

Godkväll :)
Har nyss kommit ur duschen - sjukt skönt
att lägga sig i den nybäddade sängen helt
ren!

Badade
Elias förut för tredje gången i hans
liv och nu börjar han tycka det är riktigt
mysigt att bada :)

Är sjukt trött nu efter en jobbig dag -
har hjälp min låsas pappa att flytta
tillsammans med
Sofia!
Vi har bärt massa grejer upp för sjukt
många trappor så nu är jag helt slut i benen.

Imorgon ska jag upp tidigt, ska hem till min
låsas pappas mamma och visa upp
Elias, ska
bli trevligt!

Nej nu ska jag värma lite mat till
Elias och
sen lägga mig i sängen tillsammans med honom
och älsklingen och se på film <3

Hoppas alla fått en bra start på helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0