< Till bloggens startsida

701


Vad heter ni?
Miranda Skrak & Patrik Wall
Hur träffades ni?
av en slump
Är ni förlovade?
kan man väl typ säga
Bor ni ihop?
ja absolut
Har ni barn?
japp
Har båda körkort?
nej
Isåfall, vem kör bäst?
Patrik
Kommer du ihåg er första kyss?
Såklart!
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Jag
Vem är äldst?
Patrik
Vilka stjärntecken är ni?
skytt & kräfta
Vem fyller först på året?
Patrik
Vem är längst?
Patrik
Vem sjunger bäst?
Jag såklart :)
Håller ni i handen på stan?
händer väl :)
Var nån av er oskuld när ni träffades?
nej
Kände ni varann innan ni blev ihop?
inte direkt
Vad har ni gemensamt?
en del
Blev du kär i första ögonkastet?
japp
Har ni någon speciell låt?
nej
Har ni några "fri kort"?
nej
Har ni stora framtidsplaner?
ja :)
Har ni gråtit i varandras armar?
nej
Har ni varit utomlands tillammans?
nej
Vilket är ert bästa minne?
När Elias föddes
Vem lagar bäst mat?
Min
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Tar hand om vår underbara son
ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
jadå
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
500m kanske?
blir du lätt svartsjuk?
inte längre
Brukar ni bråka?
inte ofta,
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
ryggen ;)
Vad använder ni för preventivmedel?
inget
Brukar nån av er prata i sömnen?
nej!


Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

vad mysigt med att vara förlovade :D

2011-06-21 @ 12:48:43
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0