< Till bloggens startsida

752

Så var denna dagen över då :)

Imorse var jag, lilleman och min mamma till stallet -
red ut i skogen med Mari - dock red jag inte min häst
istället red jag en häst som heter Ronja :)
Gick hur bra som helst! :)


Efter stallet blev det hem snabbt för en dusch eftersom
vi skulle vara på BVC kl 11.00 för vaccination!

Elias blev hur ledsen som helst - stackarn <3 <3 <3 ;/

När vi kom hem la vi oss och sov dock vaknade jag efter
någon halvtimme eftersom Elias började gråta och skrika
helt hysteriskt -
mammas älskling ;/ <3

Blev att ge honom alvedon och mat så efter en stund blev
det bra igen!


Har aldrig sett honom så ledsen förut - var verkligen jobbigt ;/

Btw väger Elias nu 7985g och är 70,2cm - mammas stora pojke<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0