< Till bloggens startsida

434

30dagar kvar nu! :)
Tänk vad tiden går fort! :)

Idag vaknade jag vid 11.00 -
satte igång datorn och såg
Mulan, kul med disneyfilmer ju :)

Mamma var här för en stund
sen, visade henne min skötväska
men istället för börjar hon tjata om
jag har packat bbväskan än.
Det har jag ju inte gjort - men
tänkte börja lite smått ikväll, kan
ju vara bra ifall det skulle sätta igång
tidigare!

Så dagens planering är att gå igenom
vad jag ska ha med min i bbväskan!
Plus att jag ska städa klart det sista här
hemma :)


Kommentarer
linda

kul jag har dock 10 veckor kvar hehe:)

d i a n a

fin blogg :)

2011-01-16 @ 20:20:19
URL: http://kadishe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0