< Till bloggens startsida

465

Godkväll!

Dålig uppdatering idag men nu kommer en! :)

Vaknade imorse och hade så himla ont så jag
knappt kunde gå! Ringde förlossningen så det
blev att åka in dit på kontroll! Hade lite värkar
men inte tillräkligt för att det skulle bli någon
förlossning!
Träffade läkare som kände på livmodertappen -
hans kommentar var att förlossning är "pågång"
men om vi har tur så vill han stanna inne tills den
15de - då jag ska göra kejsarsnittet :)
Men jag var välkommen tillbaka om det blir värre!

Har ständig molvärk nu och ont "neråt" så jag
blev sjukskriven idag ifrån skolan!
Så ingen mer skola förens i slutet av Mars :)

Kommentarer
Anonym

varför vill du inte föda normalt skulle gärna vela veta de :) ha de bra

2011-02-04 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0