< Till bloggens startsida

830

Inte direkt varit aktiv på senaste hehe :)
Har varit mycket annat att tänka på en
denna förbannade blogg för en gång skull :)


Håller på med körkortet förfullt - ska köra upp och skriva
teori den 11Januari :)

Skolan rullar som vanligt - alltså en massa plugg :)

Elias bara växer och växer - kan inte fatta att han redan
är 10månader imorgon!!!
Tiden har gott sjukt fort!



Idag har Elias och jag varit nere på stan och tittat -
blev lite nya underkläder till mig plus en massa mat :)

Btw så har vi flyttat ner sovrummet på nedervåningen nu -
äntligen fick jag igenom min vilja!
Känns som man har flyttat till en ny lägenhet haha :)

Nu ska jag ta och plugga lite innan det är dax för mig
att sova - Elias ligger redan och sover väääldigt djupt här
brevid mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0