< Till bloggens startsida

632

Hej och GladPåsk :)

Idag har jag och min lilla familj varit ute
och gått - gick hem till lägenheten och hämtade
blöjor till Elias m.m eftersom vi ska sova hos
svärmor ett par nätter till :)
Känns som vi redan har tagit över lägenheten haha !

Nu på kvällen har vi ätit god mat plus att Patric
och jag gjorde i ordning blåbärspaj :) GOTT
Imorgon ska det bli soligt väder här i Kristinehamn
igen - så då blir det att sitta på balkongen och steka
större delen av dagen :)




Mitt nya hår - älskar det!
Och en bild på dagens Elias <3



Kommentarer
Alexandra Nilsson

Vem klippte det?;)

2011-04-23 @ 20:49:09
Saga

Gud vad fin du blev vännen <3

Ja, och Elias är också otroligt fin^^

2011-04-23 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0