< Till bloggens startsida

631

Märker att jag inte är så aktiv i bloggen
längre - men ska bli bättre med det från
och med nu! :)

Idag har jag inte gjort så mycket!
Vaknade av att Elias låg och "prata"
när jag skulle ta upp honom fick jag massa
leenden - hur underbart är inte det?! <3
Vid lunch drog jag och Elias hem till Elena
och Dominik och satt där i ett par timmar -
fick lite kläder som Dominik vuxit ur :)

På kvällen har jag varit ute och gått med
Elena&Dominik - var inne på coop och köpte
en ny hårfärg! :)

Imorgon kommer massa bilder in bland annat
på hur mitt hår ser ut ;)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan här hos svärmor
och bara njuta och äta lite godis m.m :)

Hoppas alla har en bra påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0