< Till bloggens startsida

623

Hejhå :) Här på bloggen har jag inte
varit på aktiv de senaste dagarna -
beror på att jag är hemma och hälsar
på hos svärmor tillsammans med Patric&Elias<3


Skönt att komma hemifrån även om det vara är
2km hem här ifrån :)
Kul för Elias att träffa sin
farmor dessutom - plus bra för mig att inte sitta
vid datorn hela dagarna haha :)


Idag har jag varit på babycafé med Elena och hennes
son - trevligt :)

Var även på en kvällspromenad med Patric&Elias i kvällssolen!
Har tagit bort liggdelen eftersom Elias är förlång
för den - så nu har jag bäddat sittdelen (har sittdelen liggandes)
så den är mjuk och skön :)

Imorgon ska vi gå till nya Maxi och storhandla sen vidare hem
och storstäda :)

Men på morgonen ska Patric ringa och fixa att vi får ta över
svärmors lägenhet - ska bli skönt med 96kvm ist för 57kvm :)
PLUS BALKONG !!

Hoppas allt går vägen bara :)



Far&son - Elias bara någon timme gammal <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0