< Till bloggens startsida

614

Nu sitter jag här och tänker lite...
Just nu trivs jag med mitt liv som
hemmafru - har bestämt mig att börja
plugga igen när Elias får börja på dagis!

Imorgon ska jag se till att Patric ringer
och säger upp lägenheten och ställer
oss på
kö på en större helst en 4a! :)

I vår lägenhet som vi har nu så har vi
nämligen ingen balkong, och oj så jag
är desperat efter en!

Så jag klarar mig inte längre - måste ha
en större lägenhet med balkong! :)


Nej nu ska jag börja skriva på ett majl
till skolan igen - ger inte upp denna kamp ;)


Kommentarer
Anna

Hej jag har en lite fundering :)

Du ville ju egentligen förlösas med ks av rädslor som jag gissade på? Men nu efteråt när ni inte hann känns det fortfarande på samma vis? skulle du kunna tänka dig att föda vanligt igen? :)

Kram

2011-04-14 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0