< Till bloggens startsida

607

Hello :)
I förmiddags var jag på babycafé -
var mysigt :)

När jag kom hem så fick jag sitta ute
i 2h eftersom jag inte hade nyckel in!!
Var inte så farligt ;)
Mysigt att sitta ute
i solen och tat lugnt - Elias låg i barnvagnen
och sov hela tiden haha :)

När jag kom in, blev det snabba ryck till
körskolan!
Hade nämligen min första körlektion
idag - och OJ så bra det gick!
:)
Gissar på ca 5 körlektioner till sen så har jag
körkort - men måste ju gå lite kurser också,

men hoppas på körkort innan sommarlovet :) !

Efter körskolan gick jag och Jouline till gymmet -
gick hur bra som helst, uppdaterar träningen i
ett annat inlägg :) !


BTW jag vet att jag måste byta bloggdesign - men
jag KAN INTE sånt, så det får vänta ett tag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0