< Till bloggens startsida

592

Halloj :)

Har just nu paus ifrån att sortera min garderob,
måste få bort lite skit så jag får plats med nya
grejer ;)

Elias ligger och sover som en stock som vanligt -
känns lite jobbigt att jag jobbar hela dagarna
så jag knappt hinner träffa honom.
Men jo det gör jag ju -
kommer hem vid 17.00
så jag har ju hela kvällen på mig - men han sover
ju som sagt det mesta av dagarna/kvällarna!

Imorgon börjar jag 06.00 så jag måste upp 04.45 -
men det är inga problem :)
Slutar 14.30 om jag äter i personalrummet så det kommer
vara skönt att komma hem lite tidigare iallafall :)

Idag satt jag i kassan för första gången - var jätte kul,
men lite drygt när kunder börjar klaga över att som "tyckte
att tex tomaterna kostade 16.90 iställer för 16.99"!

Måste plugga in massa koder så jag slipper titta på en fusklapp
när man tex väger frukter/grönsaker tills imorgon :)

Nej nu ska jag fortsätta plocka här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0