< Till bloggens startsida

591

Sitter i soffan och ser på bigbrother :)
Byte nyss på Elias och såklart kissar han
direkt när man tar av blöjan -
mammaspöjk<3 haha

Imorgon fyller svärmor år - någon som vet vad man
kan köpa till någon som fyller 50? :) GE MIG TIPS :)


Sov förut efter jobbet i 2h - skönt som bara den :)
Ska lägga mig direkt efter bigbrother så jag kommer
upp kl 05.30 imorgon med :)


Ska försöka övertala min pojkvän att han ska städa
imorgon - har ingen direkt ork när jag kommer hem
ifrån jobbet att ställa mig och
diska, dammsuga,
bädda sängen osv...


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina pojkar <3



Tänk att Elias var så här liten?! Tiden går undan som
bara den - här är han inte mer än 2-4dagar <3


Kommentarer
Elena :)

Så himla söt ! <3 puss och kram på er :*

2011-04-06 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0