< Till bloggens startsida

590

Shit vad ont i fötterna jag har!
Gick upp 05.30 för att mata Elias (jag hade bara
sovit sen kl 02.30)!
Gjorde iordning mig och drog till jobbet - börjar
07.00.
 
Slutade inte förens 16.30 - det är fan jobbigt att
jobba i en mataffär!

Men imorgon börjar jag samma tid + slutar sammatid
som idag men på torsdagar och fredagar börjar
jag
06.00-14.30! Känns faktiskt bra :)
Det är väldigt kul även fast det är jobbigt men det
är nog bara en vano sak! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och blund en stund
innan Elias vaknar
- sen ska jag gosa med honom
så mycket som möjligt tills jag ska lägga mig
(vid 22.00
hade jag tänkt att sova idag så att jag inte är lika
trött som idag) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0