< Till bloggens startsida

583

Hejhopp alla :)
Sitter och ser på repriser av BigBrother
eftersom jag missat några avsnitt nu i
veckan :)

Ska snart börja plocka iordning i sovrummet
eftersom det ser ut som ett bombnedslag!
Men det gör det varje dag -
någon som har
något tips att de inte blir stökigt där ? haha


Ska försöka rensa lite bland mina kläder också -
det kommer bli svårt eftersom jag lider av svår
seperationsångest när jag ska slänga kläder haha!

Elias ler bara mer och mer - blir så stolt <3


Bild från barnvagnsturen idag :)


Kommentarer
Alexandra

Du städar verkligen ;)

2011-04-02 @ 22:47:23
Milliez ★ My truth, My confessions

tack snälla vad glad jag blir!

allt bra med dig idag?

Kram

2011-04-03 @ 07:37:03
URL: http://milliez.nu
Anonym

dags att byta header kanske`?

2011-04-03 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0