< Till bloggens startsida

580

Gjorde precis en ny kategori - Personligt!
Kände precis att jag behöver skriva av mig
lite - kan ju behövas ibland?


Oj hur ska jag börja?
Jag har tre äldre syskon - Veronica hon är
min äldsta syster (35år & bor i Göreborg),
Therese (31år & bor i Sandviken) och
Adam (24år & bor i Stockholm).

Har ingen direkt kontakt med någon av dom
längre.
Veronica tappade jag kontakten med
när jag blev gravid - hon tyckte väl att jag var
för ung!
Therese hade jag kontakt med tills jag var i
vecka 25 - sen blev det lite "bråk".
Adam verkar inte heller speciellt intresserad av
att ha kontakt med mig nu när jag fick barn
dock
var det bara han som ringde och gratulerade mig
på min 18års dag (den 4e dec).
Varken Veronica
eller Therese hörde av sig...

Sånt får mig att känna mig väldigt liten och inte så
mycket värd som person - känner mig enormt ensam,
vill ju att de ska träffa Elias - men det verkar de inte vilja...

Idag ringde jag min mamma för att berätta att jag använde
bärsele till Elias och då säger hon att hon är hos min mormor
med Veronica som är här och hälsar på.
Jag frågade om jag skulle komma dit med Elias
så Veronica fick träffa honom men det var det inte aktuellt...


SUCK...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0