< Till bloggens startsida

577

Nu är jag hemma efter en tur till
skolan :)
Elias var såklart med och
han var jätte snäll som vanligt :)
Hela familjen ligger just nu i sängen
och ska ta en eftermiddagslur - alla
är sjukt trötta haha :)


Ska göra prov ikväll - måste vara klart
på måndag så det är lika bra att
göra det direkt :)

Dessutom ska jag nog försöka hinna med
att gymma ikväll även fast jag har världens
träningsvärk sen i förrgår då jag var på boxpass!
Har gått ner 2kg på 1,5vecka så jag känner mig
otroligt peppad just nu :)



Kommentarer
sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

åh den där bodyn är så himla fin så jag har själv köpt en ^^ Jag täkte då att min bäbis skulle ha den efter förlossningen men nu har jag fått veta att det är två småttingar där inne så nu ska man springa iväg och köpa I <3 mum också haha x)

2011-04-01 @ 23:04:36
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0