< Till bloggens startsida

215

Mina första 15 veckor

Graviditetens 15 första veckor upplevde jag såhär :

 

Detta datum fick du reda på att jag var gravid : 16 juni 2010.

Första gravidsymptomen du kände och hur långt gången var du : Ömmande bröst bara :O

Illamående kom i vecka :  7

Och slutade : Försvann runt vecka 12-13

Detta var du extra sugen på  : Vanlig mat och citroner

 

Detta hade du svårt att äta : Godis&Cola

Dofter som du inte stod ut med : Parfymer

Fler gravidsymptomer som kom efter plusset? : Illamående, huvudvärk, trötthet, molvärk

Dina tankar om det första 15 veckorna : Jag tycker att veckorna gick seeegt! haha

Personer du utmanar att göra listan :
Alla intresserade! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0