< Till bloggens startsida

293

Ojojoj ;)
Fick VG i omdöme i Handelsämnen!
Känner mig extremt duktigt och är
dessutom sjukt stolt över mig själv
att jag faktiskt klarar skolan galant! :)

Sitter just nu och har Turism - och är
dessutom redan klar med uppgiften
vi påbörjade idag som jag inte tror
dom andra är klara med än - huhu
har ett extremt bra tempo idag!
Dessutom är det lov om 30minuter -
ska bli jätte skönt att bara vara hemma
och ta det lugnt, ska dock försöka plugga
lite under lovet så jag ligger ännu bättre
till sen när vi börjar igen! :)

Ikväll blir det massa fredagsmys hemma
med älsklingen. Men ska faktiskt försöka
ta och städa lite först ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0