< Till bloggens startsida

291

Helluuuu :)
Igår kväll sparkade min lilla skrutt
otroligt mycket, och sjukt hårt :)
Mammas aktiva lilla pöjk de<3

Dagen har varit bra, hade bara en
lektion och sedan var jag på elevråd
så slutade klockan 11.00 redan :)
När jag kom hem sla jag mig i sängen
och direkt börjar lillen i magen sparka<3
Låg och såg på Andra Avenyn ett tag sen
kom mamma och hämtade mig så jag
för att vi skulle hämta en katt jag ska ta
hand om i ett par månader, sjuuukt underbar katt<3

Sitter just nu i soffan, har hårfärg i hela huvudet :)
Ska nämligen försöka få håret ljusare - men får
vänta 30min till innan jag får reda på resultatet hehe !

<3

Kommentarer
h

jag förstår mig inte på dig ;p man ska inte hålla på att färga eller bleka håret när man är gravid, plus att man absolut inte ska röka när man är gravid, du har redan gjort båda? bryr du dig så lite om det livet du bär på?

2010-10-31 @ 23:18:10
Miranda - BF 21Feb

Jaduuuu! Man får färga håret när man är gravid :) Röka är inte bra, men är dock beroende av det, ska försöka sluta vilket inte är lätt :)

2010-11-01 @ 18:36:21
URL: http://fairytalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0